گذری بر عکس های دوران دانشجویی خودم

گذری بر عکس های دوران دانشجویی خودم

1.خودم(پیراهن سبز بالایی)مکان:خونه دانشویی

2.خودم(پیراهن آبی).مکان:تپه سنگی

3.سیزده بدر90-مکان:شیس پیغمبر(فوران)

4.جمعیت روببین-بگو ماشالله-خودم(کلاه به سره،همون روبرویی)

5.مکان:دانشگاه

6.بدون شرح...

7.مکان:سلف سرویس

8.برف سنگین-مکان:کلاوه-خودم(عینک به چشم)

9.مکان:کلاس درس،حین کنفرانس

10.شب های امتحان-خودم(همون که بالا سرش یه عالمه نوشته است)

11.مکان:دانشگاه

12.صرف ناهار-خودم(پیرهن قرمزی)

13.من ودوستم-مکان:قاقان-خودم(نشسته)

14.مکان:ایستگاه راه آهن-خودم(نمیگم،دیگه بایدبشناسید)

15.مکان:نمایشگاه کتاب،مصلی،تهران

16.مکان:داخل قطار

 

17.مکان وزمان:اهواز،بهمن ماه 90ودرواقع آخرین عکس من از دوران دانشجویی

 خدانگهدار دوستان

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانشجو , عکس دانشجویی , دانشگاه ,
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
نویسنده : جوادمعینی فر
تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391
مطالب مرتبط با این پست